نتیجه بازی بارسلونا و منچسترسیتی 11 آبان 95 فیلم گلهای دیشب و خلاصه

نتیجه بازی بارسلونا و منچسترسیتی 11 آبان 95 خلاصه و گلها

دانلود فیلم خلاصه بازی بارسلونا و منچسترسیتی 11 آبان 95+لینک مستقیم

گلهای بارسلونا و منچسترسیتی 11 آبان 95 |  لیگ قهرمانان اروپا

بارسلونا و منچسترسیتی 95/8/10

نتیجه و خلاصه و گلهای بازی بارسلونا و منچسترسیتی 11 آبان 95 :

بارسلونا و منچسترسیتی : لیگ قهرمانان اروپا

سه‌شنبه 1395/8/11 ساعت: 23:15 / پخش زنده: از شبکه سه 

پیش بازی بارسلونا و منچسترسیتی:  

 شاگردان گواردیولا پس از کسب ۶ بازی با عدم کسب پیروزی (که ضعیف ‌ترین آمار در دوره مربی گری گواردیولا بود)، موفق شدند ۴-۰ وست بروم را شکست دهند و با روحیه خوبی برای این بازی خود را آماده کنند؛ هر چند حریف هم در فرم خوبی قرار دارد و با برد در دیدار رفت، امیدوار است دیدار برگشت را هم با کسب ۳ امتیاز به پایان برساند.

آخرین  اخبار بازی بارسلونا و منچسترسیتی: 

پابلو زابالتا، باکاری سانیا و فابین دلف از منچسترسیتی به علت مصدومیت قادر به همراهی سیتیزن ها نخواهند بود. بدین ترتیب سیتی دو مدافع راست اصلی اش را در اختیار ندارد و باید از دیگر گزینه ها در پست دفاع راست استفاده کند؛ همچنین کلودیو براوو پس از اخراج در دیدار رفت، از حضور در این دیدار محروم است و ویلی کابایرو جانشین او خواهد شد.

 بارسا نیز  جرارد پیکه، آندرس اینیستا، الیکس ویدال، یوردی آلبا و جرمی متیو را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و باید دید آیا غیبت این ستاره ها، آبی اناری ها را در دیدار برگشت دچار مشکل می کند یا نه.

 آمار بازی بارسلونا و منچسترسیتی:

 بارسا در هر ۵ بازی اخیرش مقابل سیتی به پیروزی رسیده است. سیتی سنگین ترین شکست چمپیونزلیگی خود را در دیدار رفت تجربه کرد؛ دیداری که در آن ۴-۰ مغلوب آبی اناری ها شد.

گواردیولا پیش از این نیز به عنوان مربی مقابل بارسا قرار گرفته بود. او فصل ۱۵-۲۰۱۴، با بایرن مونیخ در نیمه نهایی به مصاف بارسا رفت که در مجموع دو بازی ۵-۳ شکست خورد.

 سیتی در ۶ بازی اخیر خانگی اش در چمپیونزلیگ شکستی متحمل نشده است. در حقیقت آنها هیچگاه نتوانسته اند ۷ بازی پیاپی بدون شکست در سی ال داشته باشند. بارسلونا در ۳ بازی خارج از خانه اخیرش مقابل تیم های انگلیسی به ۳ پیروزی دست پیدا کرده که ۲ بازی آن مقابل سیتی بوده است.

 بارسا در ۲۰ بازی خارج از خانه اخیرش در مرحله گروهی چمپیونزلیگ موفق به گلزنی شده و انتظار می‌رود این روند ادامه پیدا کند.

نتیجه بازی بارسلونا و منچسترسیتی 11 آبان 95 | فیلم خلاصه و گلها دیشب

 ترکیب بازی بارسلونا و منچسترسیتی:

 آبی و اناری ها در سه دیدار قبلی شان به سه پیروزی دست پیدا کردند و یک پیروزی دیگر می تواند صعود آنها به مرحله بعد را قطعی کند.

ترکیب منچسترسیتی: کابایرو، زابالتا، استونز، اوتامندی، کولاروف، فرناندینیو، گوندوگان، داوید سیلوا، دی بروین، استرلینگ، آگوئرو

 ترکیب بارسلونا: تراشتگن، اومتیتی، ماسچرانو، سرخی روبرتو، دینیه، بوسکتس، آندره گومس، راکیتیچ، نیمار، سوارز، مسی

معضل عجیب بارسلونا در بازی مقابل سیتی:بارسلونا امشب جدال حساسی در ورزشگاه اتحاد برابر منچسترسیتی پیش رو دارد. این بازی برای سیتیزن ها حکم مرگ و زندگی را دارد. 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا با معضل عجیبی در بازی برابر سیتی روبرو است. به دلیل مصدومیت پیکه، آلبا و ژمی متیو، امشب این 4 بازیکن در خط دفاعی بارسا قرار خواهند گرفت: سرجی روبرتو، ماسکرانو، اومتیتی و دینیه.

نکته جالب اینکه بلندقامت ترین مدافع در دسترس بارسلونا، اومتیتی با قد 1.80 است. میانگین قدی 4 مدافع امشب بارسا به 1.78 می رسد که کمترین به همراه لیون در لیگ قهرمانان است. ترکیب دفاعی ناپولی با میانگین قدی 1.88، از این حیث سرآمد دیگر تیم های حاضر در چمپیونزلیگ است.

پپ گواردیولا با استفاده از این مورد عجیب در بارسلونا، امشب می تواند روی ارسال های از جناجین و قدرت سرزنی بازیکنانش برای گلزنی به تیم سابقش استفاده کند. انریکه نیز احتمالا با استفاده از هافبک های بلندقامتی چون بوسکتس و آندره گومز جلوی خط دفاع، سعی در پوشش دادن این نقیصه خواهد کرد.

خلاصه بازی بارسلونا و منچسترسیتی: 

نتیجه بازی بارسلونا و منچسترسیتی 11 آبان 95 | فیلم خلاصه و گلها دیشب

منچسترسیتی در شرایطی میزبان بارسلونا بود که در 6 دیدار قبلی با این تیم هرگز طعم پیروزی را نچشیده بود و قصد داشت در خانه سنت شکنی کند.

 در دقایق ابتدایی، بازی به آرامی دنبال شد و دو تیم همدیگر را محک می زدند و صحنه سرنگون شدن استرلینگ توسط اومتیتی در دقیقه 10، شاید تنها حادثه مهم اوایل بازی بود.

اولین موقعیت مهم بارسلونا در بازی، گل اول را برای بلوگرانا را به همراه داشت. ضدحمله سریع شاگردان انریکه منتج به گلزنی لیونل مسی در انگلیس شد. نفوذ نیمار از سمت چپ و پاس زیبای او به مسی، او را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد و ضربه زمینی او به سمت چپ دروازه کابایرو، گل اول را برای بارسا به ارمغان آورد.

بعد از گل، سیتیزن ها آهنگی هجومی به خود گرفتند و ضربه محکم گوندوغان در دقیقه 23 با مهار خوب تراشتگن همراه بود. در دقیقه 34، نیمار در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت اما تعلل او باعث از دست رفتن موقعیت شد. 

دو دقیقه بعد، آندره گومس در موقعیت بسیار خوبی قرار داشت اما او نیز در باز کردن دروازه کابایرو ناکام ماند و یک دقیقه بعد ارسال زیبای مسی از روی سر سوارز رد شد تا بازی با همان نتیجه باقی بماند. 

اما در دقیقه 39 بالاخره دروازه بارسلونا باز شد و همکاری زیبای بازیکنان منچسترسیتی و پاس بسیار خوب استرلینگ در دهانه دروازه به گوندوغان رسید تا این هافبک آلمانی، گل تساوی را به ثمر برساند. 

در ادامه، حملات دو تیم به سرانجام نرسید تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد. 

اما بازی در نیمه دوم نیز با حملات خطرناک دو تیم آغاز شد. در دقیقه 47، استرلینگ می توانست دروازه بارسا را باز کند اما تعلل او در زدن ضربه نهایی باعث شد تا موقعیت از دست برود. یک دقیقه بعد، ضربه آگوئرو با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 50، اومتیتی در دو صحنه می توانست گلزنی کند اما بدشانسی و تعلل باعث شد تا بازی با همان نتیجه تساوی دنبال شود. 

اما یک دقیقه بعد و روی یک ضربه آزاد، دی بروین موفق شد با ضربه ای غیرقابل مهار، گل دوم سیتیزن ها را در خانه به ثمر برساند تا منچستر 2-1 از حریف نامدار خود پیش افتد.

بعد از گل، اوتامندی این موقعیت را داشت که اختلاف را به 2 گل برساند اما در این امر موفق نبود. در دقیقه 59، سوارز موقعیت خوبی داشت تا بازی را به تساوی بکشند اما کنترل بد او مانع این اتفاق شد. لحظاتی بعد، نفوذ خوب کولاروف از سمت چپ با پاس عرضی او همراه بود اما دی بروین نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در دقیقه 64، نفوذ سوارز و پاس زیبای او به درون محوطه جریمه، آندره گومس را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه او به تیر افقی برخورد کرد. چند لحظه بعد، ضدحمله سریع سیتیزن ها، دی بروین را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه او از پشت محوطه جریمه با سایش به تیر دروازه به بیرون رفت. 

اما در دقیقه 72، سیتیزن ها موفق شدند گل سوم را نیز توسط ایکای گوندوغان به ثمر برسانند. ضدحمله سیتیزن ها بعد از کرنر بارسا، با پاس فوق العاده دی بروین به ناواس همراه بود اما آگوئرو نتوانست از پاس او به خوبی استفاده کند و در برگشت، گوندوغان درون شش قدم با ضربه ای محکم دروازه تراشتگن را گشود تا اختلاف به 2 گل برسد. 

دقایقی بعد، حمله خطرناک بارسلونا می توانست اختلاف را کم کند اما نیمار در آفساید قرار داشت. در دقیقه 80، آگوئرو در موقعیت خوبی قرار داشت اما ضربه او از زاویه بسته ره به جایی نبرد. در ادامه نیز حملات دو تیم بی نتیجه ماند تا در نهایت منچسترسیتی با 3 گل از سد حریف نامدار خود گذر کند.

===========================

نتیجه بازی : بارسلونا  1    منچسترسیتی  3

دانلود فیلم خلاصه و گلهای بازی بارسلونا و منچسترسیتی 11 آبان 95

لینک دانلود                  لینک کمکی     

 منبع:ورزش سه