نتیجه بازی بارسلونا و والنسیا 1 آبان 95 خلاصه و گلهای امروز

نتیجه بازی بارسلونا و والنسیا 1 آبان 95 خلاصه و گلها

دانلود فیلم خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا 1 آبان 95+لینک مستقیم

گلهای بارسلونا و والنسیا 1 آبان 95 |  هفته 9 نهم لالیگا اسپانیا

بارسلونا و والنسیا 95/8/1

نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گلهای بارسلونا و والنسیا 1 آبان 95 :

بارسلونا و والنسیا : هفته 9 نهم لالیگا اسپانیا

شنبه 1395/08/1 ساعت: 17:45 / پخش زنده بازی بارسلونا و والنسیا: شبکه ورزش

پیش بازی بارسلونا و والنسیا:شاگردان لوئیس انریکه که در لالیگا وضعیت پرفراز و نشیبی طی کرده اند، در دو بازی اخیرشان به دو پیروزی خوب دست پیدا کرده و روحیه بالایی دارند. در دیدار هفته گذشته لالیگا آنها موفق شدند 4-0 دپورتیوو لاکرونیا را شکست دهند و در چمپیونزلیگ، چهارشنبه شب موفق به پیروزی 4-0 مقابل منچسترسیتی شدند و با روحیه ای بسیار بالا برای این بازی آماده می‌شوند. آبی اناری ها با کسب 16 امتیاز از 8 بازی در رده ی چهارم جدول قرار دارند و امیدوارند با کسب پیروزی و نتیجه نگرفتن رقبا بتوانند تا صدر جدول صعود کنند.

 والنسیا نیز با کسب 9 امتیاز از 8 بازی در رده ی پانزدهم جدول قرار گرفته است. آنهنا که شروع ضعیفی در لیگ داشتند، رفته رفته شرایط را بهبود بخشیده و توانستند 3 بازی از 4 بازی اخیرشان را با پیروزی پشت سر بگذارند. در 5 تقابل اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای بارسا، 2 تساوی و 1 پیروزی برای والنسیا به ثبت رسیده است. آخرین دیدار دو تیم در نوکمپ با برتری والنسیا به پایان رسید و آنها همواره حریف خطرناکی برای بارسا محسوب می‌شوند.

 ترکیب احتمالی بازی بارسلونا و والنسیا:

نتیجه بازی بارسلونا و والنسیا 1 آبان 95 | گلها و خلاصه امروز

در آستانه دیدار بارسلونا و والنسیا در مستایا، پراندلی که به تازگی به سمت هدایت خفاش ها منصوب شده است، به تمجید از ستاره شماره 10 بلوگرانا پرداخت. 

پراندلی گفت: "من کاملا با خیال راحت می خوابم زیرا می دانم هیچ راه حلی برای مهار مسی وجود ندارد. هر کودکی با آرزوی رسیدن به جایگاه مسی وارد این رشته خواهد شد زیرا او نشان داده است که با عزم، اراده و استعداد، می توان چنین نمایشی ارائه داد. تمام کودکان دنیا می خواهند مثل مسی باشند و من افتخار می کنم که قرار است در دیداری برابر او تیم خود را به میدان بفرستم.

 ما باید تمرکز خود را در جریان دیدار برابر بارسلونا حفظ کنیم و کاملا سازمان یافته و بر اساس تاکتیکی مناسب سبک حریف به میدان برویم. از شاگردانم خواسته ام در صورت از دست دادن توپ، به سرعت پرس را در بابر بازیکنان بارسا آغاز کنند".

خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا:

بارسا پس از پیروزی بر دپورتیوو و سیتی، با روحیه ای بالا به زمین والنسیا آمده بود و در طرف دیگر نیز میزبان که با آمدن پراندلی جان دوباره ای گرفته بود، با هدف حداکثر یک تساوی مقابل آبی اناری ها قرار گرفت.

 بازی با میدان داری بارسلونا شروع شد و در همان ابتدا موقعیت هایی نصفه و نیمه توسط سوارز و نیمار روی دروازه والنسیا خلق شد اما گلی برای بارسا در پی نداشت. اولین شوک بازی دقیقه 6 رقم خورد وقتی اینیستا به دلیل مصدومیت شدید مجبور به ترک میدان شد و جای خود را به راکیتیچ داد.

 بارسا که حاکم مطلق زمین بود، توسط مسی دقیقه 22 به گل رسید. ضربه مسی از بیرون محوطه جریمه وارد دروازه والنسیا شد؛ در حالیکه این گل باید به دلیل موقعیت آفساید سوارز مردود اعلام می شد.

والنسیا پس از دریافت این گل، روند خود را تغییر داد و بارها از چپ و راست سعی در نزدیک شدن به دروازه بارسا کرد و در این بین دو بار می توانست به پنالتی دست یابد اما داور بازی خطا روی کانسلو و رودریگو را پنالتی تشخیص نداد.

نتیجه بازی بارسلونا و والنسیا 1 آبان 95 | گلها و خلاصه امروز

در ادامه نیمه، بارسلونا دو موقعیت عالی گلزنی را توسط سوارز از دست داد ضمن اینکه پارخو دقیقه 44 بازی در مصاف تک به تک با تراشتگن توپ را به بدن گلر بارسا کوبید تا در نهایت بازی در نیمه اول با برتری 1-0 بارسا به اتمام برسد.

 نیمه دوم با هجوم های والنسیا آغاز شد. پراندلی در این نیمه منیر الحدادی، بازیکن سابق بارسا را به زمین فرستاده بود و همین بازیکن دقیقه 53 موفق به زدن گل تساوی شد. پاس به عقب کانسلو در بیرون محوطه جریمه بارسا به منیر رسید و شوت پای چپ سر ضرب او به تور دروازه بارسا نشست.

 والنسیا سه دقیقه بعد به گل دوم نیز رسید. پاس چیپ نانی درون محوطه جریمه به رودریگو رسید و ضربه چکشی این بازیکن دور از دستان تراشتگن وارد دروازه شد.

  بارسلونا که بازی را از دست رفته می دید دقیقه 62 به گل تساوی دست یافت.ضربه سر راکیتیچ روی یک کرنر ارسالی را گلر والنسیا برگشت داد اما در ریباند، لوئیس سوارز با شوتی سهمگین از گوشه محوطه جریمه، گل دوم آبی اناری ها را به ثبت رساند تا همه چیز مساوی شود.

 در ادامه، والنسیا و بارسلونا هر دو فرصت های خوبی برای گلزنی به دست آوردند؛ به خصوص والنسیا که دقیقه 81 می توانست توسط نانی به گل برسد اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و به بیرون رفت.

بازی به دقیقه 92 رسیده بود که بارسا در عین ناباوری با خطای عبد نور روی سوارز به پنالتی دست یافت و مسی توانست آن را به گل تبدیل کند. بدین ترتیب این بازی که در آن صحنه های مشکوک داوری فراوان(اغلب به سود بارسا) بود، با پیروزی 3-2 بارسلونا به اتمام رسید و این تیم موقتا به صدر جدول رفت. 

نتیجه بازی: بارسلونا 3  والنسیا  2

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای بارسلونا و والنسیا 1 آبان مهر 95

لینک دانلود                 لینک کمکی   

 منبع:ورزش سه